Kekäleen Kanta-asiakasehdot
Kekäle Kanta-asiakas on Kekäleen asiakkailleen suuntaama kanta-asiakasohjelma, jossa asiakkailla on mahdollisuus saada heille tarkoitettuja etuja. Kekäle Kanta-asiakas (jäljempänä myös ”kanta-asiakas”) saa etuja jo ensimmäisestä ostokerrasta alkaen. Edut vaihtuvat kuukausittain.
Näitä ehtoja sovelletaan kuluttaja-asiakkaiden ja Kekäle Oy:n (jäljempänä ”Kekäle”) väliseen kanta-asiakkuutta koskevaan sopimussuhteeseen. Liittymällä Kekäle Kanta-asiakkaaksi hyväksyt nämä ehdot.
Kanta-asiakasehtojen lisäksi asiakkaan ja Kekäleen välillä sovelletaan Kekäleen verkkokaupan käyttöehtoja ja mahdollisia muita Kekäleen palveluiden käyttöön liittyviä ehtoja, kuten verkkokaupan sopimusehtoja. Kanta-asiakkuuteen liittyvien palvelujen tai sovellusten tai niiden tiettyjen osien käyttäminen voi edellyttää kanta-asiakkaalta erityisten ehtojen hyväksymistä ja noudattamista.
Liittyminen ja asiakastiedot
Kekäle Kanta-asiakkaaksi voi liittyä kuka tahansa 16 vuotta täyttänyt luonnollinen henkilö Kekäle-myymälässä tai Kekäleen verkkosivuilla osoitteessa https://www.kekale.fi/customer/account/create/ . Liittymislomakkeessa kysytyt tiedot tulee antaa oikeina ja ajantasaisina. Kekäle pidättää oikeuden hyväksyä tai olla hyväksymättä liittymisen.
Kanta-asiakkuus on voimassa toistaiseksi. Poistamme asiakkuudet, jotka ovat käyttämättöminä yli 2 vuotta. Kanta-asiakkuus on maksutonta ja siihen voi liittyä maksullisia palveluita.
Yhteystietojen muuttumisesta tulee ilmoittaa Kekäleelle.
Kekäle Kanta-asiakkuus
Kekäle Kanta-asiakkuus on henkilökohtainen, eikä sitä voi luovuttaa muiden käyttöön.
Mikäli epäilet, että kanta-asiakkuuttasi käytetään väärin, ilmoita siitä viipymättä Kekäleelle. Kekäle ei vastaa kanta-asiakkuuden väärinkäyttöön liittyvistä kolmannen osapuolen toimista.
Kekäle Kanta-asiakkuuden edut
Kekäle Kanta-asiakas saa kuukausittain vaihtuvia, henkilökohtaisia etuja, joista viestitään sähköpostilla sekä Kekäleen verkkokaupan asiakastilillä osoitteessa https://www.kekale.fi/customer/account/login/ . Saatavilla olevat edut voi tarkistaa myös Kekäle-myymälässä.
Edellytys Kekäle Kanta-asiakkaan etujen saamiselle on, että kanta-asiakasnumero on esitetty tai kanta-asiakkuus on muutoin luotettavasti todennettu ostotapahtuman yhteydessä Kekäle-myymälässä. Verkkokaupassa tehdystä ostoksesta saatavat edut edellyttävät, että ostos tehdään verkkosivuilla olevalle kanta-asiakastilille kirjautuneena. Kirjautuminen edellyttää sähköpostiosoitteen lisäksi salasanaa. Lisäksi edun saaminen voi edellyttää alennuskoodin käyttöä ostotapahtuman yhteydessä. Kanta-asiakas vastaa kaikilla tunnuksillaan tehdyistä toimista verkkokaupassa. Kekäleellä ei ole velvollisuutta jälkikäteen myöntää etua ostosta, joka on tehty kanta-asiakkuutta todentamatta tai kirjautumatta kanta-asiakkaana verkkokaupassa. Mahdollisten tuotepalautusten yhteydessä etu voidaan vähentää palautettavasta summasta, jos edun saamisen ehdot eivät palautuksen takia enää täyty.
Etua ei saa lahjakortin ostamisesta, verkkokaupan toimituskuluista eikä Kekäleen erikseen määrittelemistä tuotteista tai tuoteryhmistä. Etua ei voi vaihtaa rahaksi. Kanta-asiakkuus voi sisältää myös muita veloituksettomia tai maksullisia etuja ja palveluita. Asiakasohjelmaan voidaan liittää myös Kekäleen yhteistyökumppaneiden tarjoamia etuja.
Kekäle pidättää oikeuden muuttaa kanta-asiakkuuden etuja ja niiden määräytymistapaa.
Ajantasainen kuvaus kulloinkin voimassa olevista Kekäle Kanta-asiakkaan eduista on saatavilla osoitteessa https://www.kekale.fi/kanta-asiakas
Henkilötietojen käsittely
Kekäleen kanta-asiakkaan antamat henkilötiedot tallennetaan Kekäleen asiakasrekisteriin. Kekäle käsittelee kanta-asiakkaan henkilötietoja kulloinkin voimassa olevan tietosuojalain sallimalla ja velvoittamalla tavalla. Asiakastietojen käyttöä on kuvattu yksityiskohtaisesti tietosuojaselosteessa Kekäleen verkkosivuilla osoitteessa https://www.kekale.fi/tietosuojaseloste
Asiakasviestintä
Kanta-asiakkuuteen liittyvä viestintä tapahtuu pääosin sähköpostin, tekstiviestien ja verkkosivujen välityksellä sekä postitse. Postitse lähetettävää asiakasviestintää lähetetään vain Suomessa sijaitseviin postiosoitteisiin. Hyväksymällä kanta-asiakkuuden ehdot hyväksyt asiakasviestinnän lähettämisen sähköisesti ja postitse. Kanta-asiakas voi kieltäytyä vastaanottamasta kanta-asiakkaille suunnattua markkinointiviestintää ilmoittamalla siitä kirjallisesti Kekäle-myymälässä tai Kekäleen verkkosivuilla asiakassivujen kautta.
Muut ehdot
Kekäle pidättää oikeuden muuttaa kanta-asiakkuuden ehtoja ja sisältöä. Olennaisista muutoksista ilmoitetaan viimeistään yhtä (1) kuukautta ennen muutosten voimaan astumista. Ilmoitus katsotaan asianmukaisesti tehdyksi, kun se on lähetetty asiakkaan ilmoittamaan sähköpostosoitteeseen, tai kun se on luettavissa Kekäleen verkkosivuilta www.kekale.fi . Kanta-asiakkaan katsotaan saaneen tiedon sähköpostiosoitteeseen lähetetystä ilmoituksesta viimeistään ilmoituksen lähettämistä seuraavana päivänä ja verkkosivuilla olevalla ilmoituksella viimeistään seitsemäntenä päivänä ilmoituksen julkaisemisen jälkeen.
Kekäle Kanta-asiakkaalla on oikeus irtisanoa kanta-asiakkuutensa päättymään välittömästi milloin vain ilmoittamalla siitä Kekäleelle kirjallisesti Kekäle-myymälään tai Kekäleen asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@kekale.fi) .
Kekäleellä on oikeus päättää yksittäinen kanta-asiakkuus ilman erillisiä toimenpiteitä, jos kanta-asiakkaan asiakastilille ei ole kertynyt kahden vuoden aikana vähintään viidensadan euron ostoja.
Kekäleellä on oikeus irtisanoa ilman ennakkovaroitusta ja ilman irtisanomisaikaa yksittäinen kanta-asiakkuus, mikäli kanta-asiakas väärinkäyttää kanta-asiakasohjelmaa tai ei noudata edellä mainittuja ehtoja. Tällöin myös kaikki kertyneet edut mitätöidään.
Kekäleellä on oikeus lopettaa kanta-asiakasohjelma ilmoittamalla siitä kanta-asiakkaille vähintään yhtä (1) kuukautta ennen ohjelman lopettamista.
Ehdot päivitetty 15.5.2024.