Click & Collect - Varaa verkosta, nouda ja maksa myymälässä
Shoppaile helposti netissä, sovita huoletta myymälässä. Varaa ja Nouda -palvelumme mahdollistaa shoppailun helposti, vaikkapa suoraan kotisohvalta – ilman hutiostoksia.
Tutustu valikoimaamme verkkokaupassa, varaa mieleisesi tuote ja nouda se myymälästä. Voit sovittaa tuotteen paikan päällä myymälässä ja tehdä ostopäätöksesi vasta sitten. Mikäli tuote ei vastaakaan odotuksia, kokovalintasi ei mennyt kerralla nappiin tai löydät valikoimastamme jotain muuta mieleistä, myymälämme henkilökunta auttaa sinua kaikissa tilanteissa!
Varaa ja nouda - Usein kysytyt kysymykset
Tuotteen varaaminen:
Ovatko kaikki verkkokaupan tuotteet varattavissa?
Valikoimamme vaihtelee myymälöittäin, joten kaikki verkkokaupassa olevat tuotteet eivät ole varattavissa kaikista myymälöistä. Mikäli tuote, joka ei ole varattavissa on mieleesi, voit tilata sen verkkokauppamme kautta ja valita toimitustavaksi ilmaisen noudon myymälästä. Tällöin voit myös noutaa tuotteen kassalta, sovittaa sitä myymälässämme ennen lopullista ostopäätöstä.
Kauanko tuote on varattuna myymälässä?
Tuotteet ovat varattuna sinulle 2 päivää, jonka jälkeen varaus peruuntuu automaattisesti. Sinun ei siis tarvitse erikseen ilmoittaa myymälään, jos et haluakaan tuotetta. Palvelusta ei koidu sinulle ylimääräisiä kustannuksia tai toimituskuluja ja voit noutaa tuotteen silloin kun se sinulle sopii.
Mistä tiedät, mitkä tuotteet ovat varattavissa haluamasti myymälästä?
Klikkaa tuotekortille, valitse itsellesi sopivin koko ja tarkastele “Lisää ostoskoriin” -painikkeen alle avautuvaa “Myymäläsaatavuudet ja varaukset” -listaa. Jos tuote on myymälässä, sen vierestä löytyy keltainen tai vihreä ympyrä. Jos tuote on varattavissa myymälään, sen perästä löytyy “varaa” -painike. Muistathan, että voit myös tilata tuotteet toisesta myymälästä tekemällä tilauksen verkkokaupasta ja valitsemalla “Nouto myymälästä”, joka on ilmainen toimitustapa.
Onko mahdollista, ettei varattua tuotetta löydy myymälästä?
Varaa ja Nouda -tuotteet ovat tuotteita, jotka fyysisesti sijaitsevat myymälöissämme. Valitettavasti voi siis käydä niin, että varaamaasi tuotetta ei olekaan myymälässä, sillä se on esimerkiksi juuri myyty. Näissä tapauksissa henkilökuntamme on yhteydessä sinuun.
Tuotteen noutaminen:
Mistä tiedät, että varaamasi tuote on noudettavissa?
Kun varaamasi tuote on noudettavissa, saat sähköpostiisi noutovahvistuksen. Huomioithan, että tehdessäsi varauksen saat aluksi ilmoituksen sähköpostiisi siitä, että varaus on mennyt myymälälle keräiltäväksi. Saat tämän jälkeen erillisen noudon vahvistuksesta siitä, kun myymälä on kerännyt varaamasi tuotteen noudettavaksi. Odotathan siis toisen sähköpostiviestin saapumista ennen kuin lähdet noutamaan sitä.
Mistä varatut tuotteet noudetaan?
Varaamasi tuotteet ovat noudettavissa valitsemastasi myymälästä. Saat noudettavat tuotteesi kassalta nimelläsi tai näyttämällä sähköpostiisi tullutta noutovahvistusta. Ota siis mukaasi noutovahvistus, mikä on lähetetty sähköpostiisi!
Jos varaat tuotteen myymälän aukioloaikojen ulkopuolella, milloin tuote on valmis noudettavaksi?
Myymälän aukioloaikojen ulkopuolella tehdyt varaukset käsitellään heti myymälän avauduttua. Kun tuotteet ovat noudettavissa, tulee sähköpostiisi noutovahvistus.
Varauksen maksaminen, peruminen tai palauttaminen:
Onko Varaa ja Nouda -tuotteella palautusoikeutta?
Totta kai, myös Varaa ja Nouda -tuotteilla on normaali vaihto- ja palautusoikeus. Mikäli tuote ei vastaa odotuksiasi, voit vaihtaa tai palauttaa sen 14 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja valmistajan materiaalien tai hintalappujen tulee olla edelleen kiinnitetty tuotteeseen. Säilytä tuotteen alkuperäinen kuitti ja ota se mukaasi palautusta tehdessäsi.
Miten Varaa ja Nouda -palvelun kautta varatut tuotteet maksetaan?
Tuotteet maksetaan normaaliin tapaan myymälässämme, valitsemallasi maksutavalla. Voit maksaa kortilla tai käteisellä..
Voiko varaa ja nouda -varauksen perua?
Voi. Mikäli haluat peruuttaa varaamasi tuotteen, olethan yhteydessä valitsemaasi myymälään. Myymälöiden yhteystiedot löydät täältä.
Muuta kysyttävää Varaa ja Nouda -palvelusta?
Mikäli sinulla heräsi kysymyksiä ennen tai jälkeen varauksen teon, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelumme palvelee sinua arkisin klo 9-12 välillä. Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluun joka verkkokauppamme Chatin kautta tai soittamalla numeroon 020 701 0300. Voit myös lähettää meille sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@kekale.fi, valitsemanasi ajankohtana.